Audyt użyteczności
Na czym polega nasz audyt użyteczności? To drobiazgowa kontrola Twojej strony internetowej albo sklepu internetowego. Doświadczeni specjaliści analizują całą stronę wraz z jej zawartością i obiektywnie oceniają każdy z jej aspektów. Dzięki temu możemy wychwycić i wyeliminować wszystkie problemy, które niweczą skuteczność Twojej strony.
Co sprawdzamy:
- używany język, poprawność językową, nazewnictwo, oznaczenia działów,
- estetykę, czytelność, spójność komunikacji,
- szeroko rozumianą nawigację, wszystkie drogi dotarcia do istotnych informacji i realizacji celów,
- kwestie techniczne, w tym poprawność działania funkcjonalności i elementów,
- sprawdzamy dostępne statystyki strony, analizując odwiedziny, atrakcyjność poszczególnych podstron, sposób nawigowania użytkowników po stronie,
- dostępność dla różnych konfiguracji sprzętowych i systemowych (tj. dla różnych przeglądarek, rozdzielczości ekranu, czy systemów operacyjnych),
- przyjazność dla wyszukiwarek internetowych (Google!),
- podstawowe aspekty prawne związane z e-commerce,
- możliwości optymalizacji działania.
Efektem naszego audytu jest specjalistyczny dokument, wskazujący znalezione problemy i sugerujący ich rozwiązania. Każdy problem zostanie opisany, wyjaśniony oraz zostanie oceniony pod względem istotności i wpływu na funkcjonowanie witryny. Do każdego problemu zaproponujemy najlepszy sposób na jego usunięcie.
Zyskasz rzetelną wiedzę na temat swojego e-biznesu
- Obiektywną ocenę skuteczności.
- Listę problemów do usunięcia, możliwych ścieżek rozwoju.
- Wiedzę co zrobić, by odnieść sukces.
Jeśli na podstawie raportu zdecydujesz się wprowadzić w swoim serwisie zmiany, to zyskasz również:
- Zwiększenie skuteczności - bez względu na to, czy Twoim celem jest podniesienie sprzedaży, czy tylko nakłonienie do rejestracji w newsletterze.
- Poprawę wizerunku i jakości komunikacji oraz relacji ze swoimi klientami.
- Więcej odwiedzających - dzięki nowym funkcjom, usługom i optymalizacji strony dla wyszukiwarek.
- Oszczędności - zmniejszysz nakłady pracy na obsługę jednego klienta.
- Optymalizację wydatków - zrezygnujesz z chybionych form reklamy, zainwestujesz w skuteczne.
Skontaktuj się z nami i zamów audyt użyteczności teraz.