Marketing internetowy

Jeśli masz już sklep internetowy albo stronę internetową, ale nie masz z nich żadnej korzyści to dobrze trafiłeś. Potrafimy z niej te korzyści wykrzesać.

Przyczyny braku sukcesu mogą być dwie:

Proponujemy Tobie dwie usługi, które ściągną na Twoją stronę Twoich przyszłych klientów.

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie to usługa, która ma na celu wypromowanie serwisu internetowego w naturalnych wynikach wyszukiwania wyszukiwarki internetowej. Chodzi o to, by po wpisaniu w Google interesującego słowa, użytkownik zobaczył na szczycie Twoją stronę. Specjaliści od pozycjonowania wiedzą jak w pozytywny sposób wpływać na wyszukiwarki. To nie jest magia, ale specjalistyczna wiedza, opierająca się na ogromnym doświadczeniu.

Kampanie reklamowe Adwords

Adwords to reklamy, które widzisz w wyszukiwarce Google po prawej stronie, a czasami powyżej naturalnych wyników wyszukiwania. Również są wyświetlane w odpowiedzi na słowo kluczowe wpisane do wyszukiwarki przez użytkownika. Działają na zasadzie licytacji: który reklamodawca płaci więcej za każdego odwiedzającego - ten jest wyżej.

Która forma promocji jest dla Ciebie odpowiednia?

Pozycjonowanie

Kampanie reklamowe Adwords

efekty po dłuższym czasie, często po miesiącachefekty natychmiast, tuż po uruchomieniu usługi
brak jakiejkolwiek gwarancji pozycjipozycja zależna od budżetu i konkurencji
płatność za pozycjepłatność za każdego odwiedzającego Twoją stronę
koszt zależny od konkurencji: od kilkudziesięciu zł do kilku tysięcy zł miesięcznie za najbardziej konkurencyjne frazykoszt zależny od konkurencji: od kilku groszy do kilku złotych za jedno wejście na Twoją stronę internetową
statystycznie koszt jednego odwiedzającego jest niższy niż w Adwordskoszt jednego odwiedzającego zależny od przyjętej strategii i konkurencji
dobre wytargetowanie na klientów przy pomocy słów kluczowychdoskonałe targetowanie na klientów, przy pomocy słów kluczowych, wielu parametrów i wykluczeń
maksymalny zasięg - wszyscy korzystający z wyszukiwarki używają naturalnych wynikówograniczony zasięg - użytkownicy dużo rzadziej korzystają z reklam niż z naturalnych wyników wyszukiwania
wysoka wiarygodność w oczach klientówograniczona wiarygodność (nie trzeba być dobrym, wystarczy zapłacić)
mała ilość słów kluczowych w przypadku klasycznego pozycjonowaniadowolnie duża ilość słów kluczowych o dowolnym poziomie szczegółowości
duża inercja - wypozycjonowana strona może utrzymywać się przez dłuższy czas na osiągniętych pozycjachbrak inercji - koniec kampanii to koniec nowych odwiedzających

Co zyskujesz?

Zapytaj już teraz o obie formy reklamy. Nasi specjaliści od reklamy internetowej wycisną z Twojej strony ile się da!

Oferta

Skuteczne strony internetowe

Zarabiające sklepy internetowe

Marketing internetowy

Reanimacja stron internetowych

Rozbudowa sklepów, stron internetowych

Programy internet- owe na zamówienie

Rozbudowa i serwis sklepów BestSeller

Ta strona wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji. Jeśli nie wyrażasz na to zgody zmień ustawienia przeglądarki. Zobacz naszą Polityka prywatności.