Jeśli masz już sklep internetowy albo stronę internetową, ale nie masz z nich żadnej korzyści to dobrze trafiłeś. Potrafimy z niej te korzyści wykrzesać.
Przyczyny braku sukcesu mogą być dwie:
Pozycjonowanie to usługa, która ma na celu wypromowanie serwisu internetowego w naturalnych wynikach wyszukiwania wyszukiwarki internetowej. Chodzi o to, by po wpisaniu w Google interesującego słowa, użytkownik zobaczył na szczycie Twoją stronę. Specjaliści od pozycjonowania wiedzą jak w pozytywny sposób wpływać na wyszukiwarki. To nie jest magia, ale specjalistyczna wiedza, opierająca się na ogromnym doświadczeniu.
Adwords to reklamy, które widzisz w wyszukiwarce Google po prawej stronie, a czasami powyżej naturalnych wyników wyszukiwania. Również są wyświetlane w odpowiedzi na słowo kluczowe wpisane do wyszukiwarki przez użytkownika. Działają na zasadzie licytacji: który reklamodawca płaci więcej za każdego odwiedzającego - ten jest wyżej.
efekty po dłuższym czasie, często po miesiącach | efekty natychmiast, tuż po uruchomieniu usługi |
brak jakiejkolwiek gwarancji pozycji | pozycja zależna od budżetu i konkurencji |
płatność za pozycje | płatność za każdego odwiedzającego Twoją stronę |
koszt zależny od konkurencji: od kilkudziesięciu zł do kilku tysięcy zł miesięcznie za najbardziej konkurencyjne frazy | koszt zależny od konkurencji: od kilku groszy do kilku złotych za jedno wejście na Twoją stronę internetową |
statystycznie koszt jednego odwiedzającego jest niższy niż w Adwords | koszt jednego odwiedzającego zależny od przyjętej strategii i konkurencji |
dobre wytargetowanie na klientów przy pomocy słów kluczowych | doskonałe targetowanie na klientów, przy pomocy słów kluczowych, wielu parametrów i wykluczeń |
maksymalny zasięg - wszyscy korzystający z wyszukiwarki używają naturalnych wyników | ograniczony zasięg - użytkownicy dużo rzadziej korzystają z reklam niż z naturalnych wyników wyszukiwania |
wysoka wiarygodność w oczach klientów | ograniczona wiarygodność (nie trzeba być dobrym, wystarczy zapłacić) |
mała ilość słów kluczowych w przypadku klasycznego pozycjonowania | dowolnie duża ilość słów kluczowych o dowolnym poziomie szczegółowości |
duża inercja - wypozycjonowana strona może utrzymywać się przez dłuższy czas na osiągniętych pozycjach | brak inercji - koniec kampanii to koniec nowych odwiedzających |
Zapytaj już teraz o obie formy reklamy. Nasi specjaliści od reklamy internetowej wycisną z Twojej strony ile się da!